News

Just Cause 3 - znamy listę poprawek i wielkość premierowej łatki

Avalanche Studios zdecydowało się ujawnić oficjalny rozmiar oraz listę problemów, które naprawi debiutancki patch Just Cause 3. Poprawek jest naprawdę sporo, ale czy pozwolą one na bezproblemowe uruchomienie gry w dniu światowej premiery?

Premiera Just Cause 3 zbliża się do nas wielkimi krokami. Nic więc dziwnego, że wokół debiutu szeroko dyskutowanego tytułu robi się coraz głośniej. Producenci robią co mogą, aby gra zaliczyła jak najlepszy rynkowy start, a do ich obowiązków należy również wyłapywanie oraz poprawianie ewentualnych bugów, które wykryto jeszcze przed premierą. Jak się okazuje, w Just Cause 3 znalazło się już ich całkiem sporo, bowiem premierowy patch 1.01 nie należy do najmniejszych i posiada dosyć długą listę ulepszeń i modyfikacji.

Just Cause 3

Wśród najważniejszych usprawnień znalazły się poprawki dotyczące ogólnego działania gry, symulacji świata oraz poszczególnych lokacji. Twórcy odnaleźli też kilka nieprawidłowości w funkcjonowaniu widoków kamery. Kilka z uciążliwych błędów twórcy zaaranżowali jako reakcje administracyjne poszczególnych departamentów republiki Medici, przez co za zmniejszenie korkowania się ulic odpowiada na przykład lokalny Wydział Infrastruktury.

Just Cause 3

Konieczne okazało się również naniesienie kilku drobniejszych usprawnień do działania niektórych misji, dzięki czemu realizowanie poszczególnych zadań nie powinno nam teraz sprawić już najmniejszego problemu. Producenci wprowadzili też kilka zmian do ostatecznego brzmienia i wyglądu gry, zatem wydaje się, że pomyśleli oni naprawdę o wszystkim. W wyniku tak wielu poprawek, łatka w wersji przeznaczonej na PlayStation 4 ważyć będzie aż 2,8 GB, a jej pobranie przywita graczy na dzień dobry. Czy Just Cause 3 faktycznie obejdzie się bez zbędnych problemów z optymalizacją i błędami rozgrywki? Przekonamy się już 1 grudnia, czyli w dniu światowej premiery tytułu.

Zgłoś błąd