News

Assassin’s Creed: Syndicate na PC zaliczy miesięczny poślizg

Premiera Assassin’s Creed: Syndicate na PC odbędzie się 4 tygodnie po premierze na konsole. Powód? Standardowy – chęć dopieszczenia tytułu.

Za produkcję pecetowej wersji Assassin’s Creed: Syndicate odpowiada kijowski oddziału Ubisoftu. Dyrektor ds. produkcji, Sam Kovalev, zdradził, że ten dodatkowy czas umożliwi wydanie „stabilnej, zoptymalizowanej wersji gry już pierwszego dnia”.

ACSyndicate1

„Wprowadziliśmy wiele udoskonaleń w procesie produkcyjnym i weryfikującym, co pozwoliło nam skupić się na dopracowywaniu, stabilizowaniu i optymalizowaniu pecetowej wersji już we wczesnym stadium projektu. To był jeden z najwyższych priorytetów zespołu produkcyjnego w tym roku”.

ACSyndicate2

Wciąż nie znamy konkretnych wymagań sprzętowych, ale wiemy, że nie będzie ograniczeń w zakresie framerate’u czy rozdzielczości i że zalecane wymagania zostaną podane pod kątem uzyskania obrazu Full HD przy płynności przynajmniej 30 klatek na sekundę.

ACSyndicate3

Assassin’s Creed: Syndicate ukaże się na PlayStation 4 i Xboxa One 23 października, natomiast pecetowa wersja ujrzy światło dzienne dopiero 19 listopada. Ale jeśli wziąć pod uwagę problemy z Assassin’s Creed: Unity, to być może faktycznie lepiej i bezpieczniej poczekać tych kilka tygodni więcej niż po raz kolejny gryźć klawiaturę z nerwów.

Zgłoś błąd