News

Technologie nVidii w Assassin’s Creed: Syndicate na PC

Studio Ubisoft opublikowało nowe wideo związane z Assassin’s Creed: Syndicate. Tym razem poruszono kwestię graficznych technologii nVidii, które pojawią się w pecetowej wersji gry.

Kilka dni temu twórcy opublikowali minimalne i rekomendowane wymagania, a teraz wrzucili do sieci materiał filmowy, w którym Marc Alexis-Cote, dyrektor kreatywny Assassin’s Creed: Syndicate, w oparciu o widoczne przykłady mówi o korzyściach płynących ze stosowania poszczególnych technologii nVidii.

W filmiku mowa jest o trzech rozwiązaniach: TXAA, HBAO+ i PCSS. TXAA to rodzaj anty-aliasingu, który niweluje „migotanie” na powierzchni obiektów, kiedy kamera jest w ruchu. HBAO+ gwarantuje wysokiej jakości oświetlenie przy niskim zużyciu zasobów komputera. PCSS jest natomiast odpowiedzialne za wygładzanie cieni.

ACSyndicate

Oczywiście są to dość powszechnie stosowane technologie w komputerach i sama ich obecność w jakiejkolwiek grze nie świadczy o tym, że zobaczymy fajerwerki roku. Ale z całą pewnością nie możemy też na takowe liczyć, jeśli w danej grze tych rozwiązań zabraknie. Tak czy tak, w porównaniu do wydania konsolowego stanowią dość istotną przewagę pod względem grafiki. Jak będzie w przypadku Assassin’s Creed: Syndicate na PC, przekonamy się już 19 listopada.

Zgłoś błąd