News

Kolejne informacje o Gran Turismo Sport

Jeden z producentów nadchodzącego Gran Turismo Sport, Kazuori Yamauchi, zdecydował się ujawnić kolejne szczegóły dotyczące tytułu. Jak się okazuje, twórcy planują utrzymać płynność rozgrywki na poziomie 60 FPS, a wyścigi zostaną urozmaicone efektami pogody oraz systemem zniszczeń pojazdów.

Raptem dwa dni temu otrzymaliśmy porządną porcję informacji na temat nadchodzącego Gran Turismo Sport. Wówczas twórcy z Polyphony Digital podzielili się z nami m. in. datą premiery oraz zwiastunem z rozgrywki, jak się jednak okazuje, to nie wszystko, co do ujawnienia miało japońskie studio. Więcej informacji postanowił nam dostarczyć zarządzający projektem szef Poliphony Digital, Kazuori Yamauchi, który w rozmowie z serwisem Game Watch wspomniał o szczegółach, jakie do tej pory nie zagościły na żadnej z zapowiedzi gry. Posiadacze PlayStation 4 z pewnością ucieszą się, że uruchomią Gran Turismo Sport na swoim sprzęcie w rozdzielczości FullHD, która ma dodatkowo zapewnieć płynność rozgrywki na poziomie 60 FPS.

To jednak nie wszystko, bowiem japoński twórca postanowił rozjaśnić także inne kwestie. Chodzi tutaj o system zniszczeń oraz pogodę, których deweloperzy nie zdecydowali się pokazać w zeszły czwartek w Londynie, podczas zorganizowanego specjalnie z okazji ujawnienia gry wydarzenia dla dziennikarzy. Yamauchi wytłumaczył, że oba te elementy finalnie trafią do rozgrywki, lecz na razie nie były jeszcze gotowe do oficjalnego pokazania. Studio zrezygnowało jednak z dynamicznie zmieniających się warunków pogodowych na rzecz wyboru graczy przed rozpoczęciem wyścigu. Co ciekawe, twórcy odwołali również planowane wcześniej testy beta po to, aby móc się skupić na dostarczeniu finalnej wersji gry w terminie. Przypominamy, że Gran Turismo Sport ma trafić do rąk europejskich graczy 16 listopada tego roku. Tytuł będzie pierwszym z serii, który zadebiutuje na konsoli PlayStation 4.

Zgłoś błąd