News

Deus Ex: Mankind Divided zaliczy półroczny poślizg

Deus Ex: Mankind Divided zaliczy sześciomiesięczne opóźnienie. Powód? Twórcy chcą nie tylko spełnić wszystkie oczekiwania graczy, ale też je po prostu przekroczyć. Cóż... Oby było warto.

Deus Ex: Mankind Divided miał się pierwotnie ukazać 23 lutego 2016 roku, ale studio Square Enix poinformowało, że gra nie pojawi się na rynku wcześniej niż 23 sierpnia. Dzięki temu twórcy będą mogli skupić się na postprodukcyjnych modyfikacjach, które mają uczynić tytuł tak dobrym, jak się tylko da.

DeusExMankindDivided 1

Na oficjalnym blogu David Anfossi, szef Eidos Montreal, napisał: „Na tym etapie jesteśmy już pewni i dumni z gry. Ale jak teraz gramy w jej pełną wersję, to widzimy, że będzie nam potrzebny dodatkowy czas w postprodukcji na doszlifowanie, wdrożenie iteracji i udoskonalenie, żeby sprostać naszym wysokim standardom”.

DeusExMankindDivided 2

Dodał też: „Przepraszamy, że was zawiedliśmy tą informacją, a także dziękujemy wam za wsparcie i komentarze. Ta gra to ogromna część naszych żyć i nie chcemy szukać żadnych kompromisów w kwestii jej jakości. Wiemy, że praca nad Deus Ex: Mankind Divided to olbrzymia odpowiedzialność, ale też olbrzymi przywilej. Jesteśmy zdeterminowani, żeby dostarczyć wam tak dobrą grę, jak to tylko możliwe”.

Zgłoś błąd