News

Deus Ex: Mankind Divided umożliwi skradanie przy bossach

Wszystkie misje w Deus Ex: Mankind Divided, podobnie jak w poprzednich częściach, będzie można przejść albo po cichu, albo w stylu typowego Rambo, w zależności od preferencji gracza. Tym razem jednak wybór ten dotyczy też... walk z bossami.

Wcześniejsze odsłony Deus Ex, w tym przede wszystkim wydany w 2011 Bunt Ludzkości, cechowały się szerokim wachlarzem rozwiązań w zakresie sposobu wykonywania większości misji. Bez wyboru pozostawali jednak ci, którzy preferowali skradanie się, ale musieli wejść w otwartą konfrontację z bossem.

DeusEx 1

Informację o zmianach w Mankind Divided potwierdził na swoim Twitterze Jean-Francois Dugas, jeden z producentów gry. Pewien użytkownik zapytał go, czy nowym Deus Ex będzie można być "duchem", na co on odpisał: "Jak zawsze, i to w końcu również po stronie bossów!".

DeusEx 2

Termin "duch" (w oryg. "ghosting") pojawił się wraz z pierwszą odsłoną Deus Ex z 2000 roku, kiedy premiowane tym określeniem było prowadzenie działań w taki sposób, by przeciwnicy nigdy nie dowiedzieli się o obecności bohatera.

DeusEx 3

Data premiery Mankind Divided na razie wciąż pozostaje tajemnicą. Mnogość szczegółów dotyczących gry poznamy zapewne w maju, kiedy na łamach magazynu Game Informer pojawi się 12-stronicowa zapowiedź.

Zgłoś błąd