Milion kopii StarCraft II: Legacy of the Void w dniu premiery
Za pośrednictwem portalu Twitter twórcy StarCraft II: Legacy of The Void postanowili podziękować fanom tytułu za rynkowy sukces, jaki niedawno opublikowany tytuł odniósł już w dniu premiery. Gra w ciągu 24 godzin od debiutu rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy, tym samym nawiązując skuteczną rywalizację z mocną, listopadową konkurencją.
Rynkowy debiut StarCraft II: Legacy of The Void nie był prosty dla wydawców - w podobnym czasie na rynku debiutowały takie rynkowe przeboje, jak chociażby Fallout 4, Call of Duty: Black Ops III, czy najnowsza odsłona serii Need for Speed. Gracze musieli więc ostrożnie obchodzić się ze swoimi pieniędzmi, aby móc w domu cieszyć się swoimi ulubionymi tytułami. Jak się jednak okazuje, nie zabrakło wśród nich również trzeciej części StarCraft II, która ujrzała światło dzienne 10 listopada.
Ostatnia część trylogii od Blizzard Entertainment rozeszła się w ciągu 24 godzin od premiery w ponad milionie egzemplarzy, tym samym serwując wydawcom niemały sukces. Z tej okazji postanowili oni podziękować fanom gry za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter, gdzie ostatnimi czasy amerykańska firma lubi nawiązywać kontakt ze społecznością graczy. Liczba miliona sztuk być może nie robi wielkiego wrażenia względem chociażby 12 milionów egzemplarzy Fallouta 4, dostarczonych już do sprzedawców na całym świecie.
Nie zapominajmy jednak, że StarCraft II to zupełnie inna liga w branży - strategie RTS rzadko kiedy cieszą się takim zainteresowaniem jak popularne na rynku gry RPG czy też akcji, stąd wynik Legacy of the Void należy zaliczyć do dobrych... Na szczęście dla samych graczy, bowiem to oznacza kolejne dodatki do tytułu, w tym specjalne pakiety misji Nova Covert Ops, z których pierwszy ukaże się na początku 2016 roku.



