News

David Cage o trofeach w Heavy Rain

David Cage poinformował, że znalazł w końcu sposób na pogodzenie swoich oczekiwań w stosunku do tworzonej przez jego studio gry Heavy Rain, z obowiązkiem umieszczenia trofeów w tej produkcji.

David Cage w przeszłości wyrażał swoje obawy związane z tym, że obecność trofeów w Heavy Rain może negatywnie wpłynąć na założenia, jakie od początku przyświecały tej niezwykłej produkcji. Okazuje się jednak, że studio Quantic Dream wpadło na pomysł, który jednocześnie pozwoli graczom lubującym się w zdobywaniu trofeów ich odblokowywanie, a przy okazji nie zmąci idei samej rozgrywki.

– Znaleźliśmy rozwiązanie – przyznał szef studia Quantic Dream. – Rozumiemy, że jest to ważny element dla wielu graczy, a my sami chcieliśmy i tak zawrzeć w grze wsparcie dla tego systemu, dlatego znaleźliśmy rozwiązanie, które nie wpłynie destrukcyjnie na grę, gdzie trofea nie będą przeszkadzały w rozgrywce – dodał Cage.

Jeszcze nie tak dawno David Cage mówił otwarcie, że wrzucanie do Heavy Rain błyszczących trofeów, "nie jest dokładnie tym, co chcielibyśmy osiągnąć". Okazuje się, że rozwiązanie w tej sytuacji jest całkiem proste. – Prawdopodobnie wyświetlać je będziemy pomiędzy scenami, żebyście wiedzieli, co udało Wam się osiągnąć, ale jednocześnie nie przeszkadzało Wam to w graniu – powedział David Cage.

Heavy Rain wydane zostanie w przyszłym roku wyłącznie na konsolę PlayStation 3.

Zgłoś błąd