Podsumowanie wieści ze świata gier - 30
Co się działo w czwartym tygodniu lipca?
Katarzyna Barnaś 27 lipca 2015, 13:06
Wakacje w pełni, zbliża się Gamescom, premier brak, ale za to dotarła wreszcie do nas łatka 1.07 dla Wiedźmina 3 oraz wyszło na jaw, że twórcy Lords of the Fallen pracują nad nowym projektem, który nie będzie tym razem erpegiem, do jakich jesteśmy od dawna przyzwyczajeni. Do tego zaprezentowano kolejnej grafiki z nowej odsłony Need For Speed, poznaliśmy datę premiery Rise of the Tomb Raider oraz termin startu betatestów Call of Duty: Black Ops III.
Twórcy Lords of the Fallen pracują nad nową grą RPG
To już potwierdzona informacja – studio Deck 13, odpowiedzialne za Lords of the Fallen pracuje nad nową grą RPG, tym razem osadzoną w realiach science-fiction. Wygląda więc na to, że deweloperzy mają podobne pomysły do ludzi z CD Projekt RED, którzy po Wiedźminie 3 szykują dla nas Cyberpunk 2077.
Z The Surge, bo tak zatytułowano projekt, zobaczyliśmy na razie tylko jedną grafikę koncepcyjną i dowiedzieliśmy się, że produkcja zaoferuje nam „oryginalny system rozwoju postaci bazujący na modularnych upgrade’ach otrzymywanych w trakcie zwartej walki”. Brzmi kusząco, ale wciąż czekamy na jakiś zwiastun czy pierwsze screeny.
Prawdziwie fotorealistyczna grafika w Need For Speed?
Wszystko wskazuje na to, że od strony graficznej nowe Need For Speed będzie prezentować się znakomicie – świadczy o tym dosyć odważne posunięcie ze strony twórców, którzy sami postanowili porównać przygotowaną przez siebie grafikę ze zdjęciami przedstawiającymi tę samą scenę w rzeczywistości. Pomysł świetnie się sprawdził, ponieważ trudno odróżnić obraz z gry od rzeczywistości i jeżeli produkcji nie dotknie żaden downgrade będziemy mieli do czynienia z naprawdę interesującym podaniem starego, dobrego projektu.
W Battlefield Hardline: Robbery będzie nowy tryb rozgrywki
Kolejne rozszerzenie dla Battlefield Hardline, choć zbyt wiele o nim jeszcze nie wiadomo poza tym, że zatytułowane jest Robbery, zaoferuje nam nowy tryb rozgrywki. Więcej szczegółów na temat tego najświeższego DLC spodziewać możemy się podczas zbliżającego się Gamescomu.
Znamy datę premiery Rise of the Tomb Raider na PC i PS4
Już wcześniej wiedzieliśmy, że premiera Rise of the Tomb Raider na pecetach oraz PlayStation 4 się opóźni, nie wiadomo było jednak, jak bardzo. Odpowiedź przyszła w mijającym tygodniu – na Xboksie One oraz Xboksie 360 zadebiutuje niedługo, ponieważ 10 listopada, ale na pecetach dopiero z początkiem 2016 roku (gra trafi do sklepu Steam), z kolei użytkownicy PlayStation 4 poczekają znacznie dłużej, bo kolej na nich przyjdzie dopiero pod koniec przyszłego roku.
Wkrótce do sprzedaży trafi Fallout: Antologia
Jeśli jeszcze w swoich zbiorach nie macie pokaźnej serii Fallout, wstrzymajcie się z jej zakupem do jesienie, ponieważ jeszcze w tym roku wydana ma zostać specjalna edycja zbioru wszystkich gier z sagi. Fallout: Antologia zawierać będzie tytuły: Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3: Game of the Year Edition oraz Fallout: New Vegas Ultimate Edition. Kiedy już pojawi się w sprzedaży, musicie się jednak spieszyć, będzie to bowiem wyłącznie edycja limitowana zapakowana w pudełko wzorowane na małego nuke’a.
W pudełku znajdziecie także puste miejsce, w którym będziecie mogli umieścić płytę z Falloutem 4. Sprzedaż edycji limitowanej w Europie ruszy 1 października, zaś czwarta odsłona serii zadebiutuje na Xboksie One, PS4 oraz PC 10 listopada, a więc w dniu xboksowej premiery Rise of the Tomb Raider.
Znamy daty betatestów Call of Duty: Black Ops III
Z końcem sierpnia wystartują betatesty trybu wieloosobowego Call of Duty: Black Ops III. Jak już wcześniej zapowiadano, uprzywilejowani w tym przypadku będą właściciele PlayStation 4, ponieważ jako pierwsi zapoznają się z betą, trwającą u nich od 19 do 23 sierpnia, zaś użytkownicy Xboksa One oraz pecetów zaczekają kilka dni dłużej – u nich testy przypadają na okres od 26 do 30 sierpnia. Pamiętajcie jednak, że dostęp do bety będą miały wyłącznie osoby, które zamówimy wcześniej pre-order Call of Duty: Black Ops III.








