News

Wiedźmin 3 – dlaczego nie będzie 60 fps?

WIedźmin 3: Dziki Gon to jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji roku, nic więc dziwnego, że szumu wokół niej jest niemało, a brak 60 klatek na tak wysokiej półce zastanawia użytkowników. Twórcy próbują to wyjaśnić.

Nowy erpeg CD Projekt RED ma okazać się największą sensacją najbliższych miesięcy, czy jednak jest to możliwe bez upragnionych ostatnio 60 fps? Początkowo deweloperzy zakładali dojście do takiej płynności, ale teraz tłumaczą, dlaczego nie uda im się jej osiągnąć i będziemy musieli zadowolić się zaledwie 30 klatkami. Jak podkreśla pracujący nad projektem Michał Krzemiński, liczby nie powinny mieć wpływu na atrakcyjność rozgrywki i przy 1080p/30 fps oraz 900p/30 fps wrażenia wizualne będą stały na najwyższym poziomie.

screenshot 28 Pl

W rozmowie z GamingBolt wyznał, że kiedy usiłuje się stworzyć genialnego erpega, nie myśli się o takich rzeczach jak frame rate. Myśli się o przygodzie, o przygotowaniu tętniącego życiem świata o wszystkim, co można by było w nim zrobić, zaś aspekty techniczne to sprawa drugorzędna. Jak słowa Krzemińskiego sprawdzą się w praktyce, przekonamy się w dniu premiery 19 maja.

screenshot 27 Pl

Zgłoś błąd