Tablet Kindle Fire bije rekordy sprzedaży
Tablet firmy Amazon - Kindle Fire - najprawdopodobniej będzie drugim, po iPadzie, najchętniej kupowanym urządzeniem tego typu w ostatnim kwartale 2011 roku.
Tablet Kindle Fire zadebiutował na rynku amerykanskim przed kilkoma miesiącami, a już teraz - wg badania IHS iSuppli - jest drugim, najchętniej kupowanym gadżetem tego typu w ujęciu globalnym. Pokonał tym samym propozycje takich firm, jak Samsung i HTC, osiągając w czwartym kwartale br. udział w sprzedaży w wysokości 13,8 proc. Co prawda produktowi firmy Amazon brakuje jeszcze dużo do tabletów z logo Apple, których udział wyniósł 65,6 proc., należy jednak spojrzeć na te wyniki przez pryzmat daty premiery oraz dostępności na rynkach światowych.
IHS iSuppli podaje też, że rok 2011 zaowocuje sprzedażą tabletów na poziomie 64,7 mln sztuk, czyli o 243 proc. więcej niż w roku 2010. Firma przewiduje, że do 2015 roku liczba ta wzrośnie do 287,2 mln.



