News

Samsung sprzedaje smartfony Galaxy S6 bez swojego logo

Pozycja Samsunga na światowym rynku smartfonów jest bardzo znacząca, ale nie dotyczy to Japonii. Tam największy udział w sprzedaży telefonów ma Apple (40%), a oprócz tego tamtejsi mieszkańcy wybierają producentów ze swojego rodzimego rynku.

Telefony komórkowe obecnie sprzedawane są poprzez dwa kanały dystrybucji – sprzedaż na wolnym rynku w sklepach ze sprzętem elektronicznym oraz u operatorów telefonii komórkowej razem z wybranym abonamentem i kartą SIM. W Japonii Samsung współpracuje z sieciami komórkowymi Docomo oraz Au i właśnie takie logo znajdzie się na najnowszych smartfonach. Samsung znalazł bowiem rozwiązanie na niską sprzedaż w Japonii. Firma zdecydowała się wprowadzić na japoński rynek telefony z wyraźnie widocznym napisem „Galaxy” oraz znakiem operatora, za to bez swojego logo. Już za 3 dni odbędzie się premiera modeli S6 i S6 Edge w takiej właśnie formie.

docomo galaxy

Jak przebiegnie sprzedaż, na razie nie wiadomo, ale być może taka strategia poprawi nieco wyniki sprzedaży Samsunga w Japonii.

Zgłoś błąd