Intro pierwszego BioShocka w CryEngine
Jeden z fanów serii BioShock, a jednocześnie utalentowany artysta 3D, odtworzył scenę rozpoczynającą pierwszą część serii przy użyciu silnika CryEngine. Trzeba przyznać, że jego praca robi pod względem graficznym naprawdę niemałe wrażenie.
BioShock ujrzał światło dzienne w 2007 roku i działa w oparciu o zmodyfikowany silnik Unreal Engine 2. Jak na jego możliwości do dzisiaj wygląda bardzo ładnie, ale użytkownik skrywający się pod pseudonimem gametime414 postanowił wnieść oprawę graficzną na jeszcze wyższy poziom, odtwarzając na silniku CryEngine 3.5.8 mapę z latarnią morską i kapsułą do podwodnej metropolii, czyli sekwencję wprowadzającą graczy po raz pierwszy do miasta Rapture.
Bioshock Homage Playthrough - CryEngine from gametime414 on Vimeo.
Przerobienie w ten sposób całej gry, która nota bene zasłynęła m.in. właśnie z bogatego w detale świata, to nie lada wyzwanie, zwłaszcza dla jednej tylko osoby, ale gametime414 zapewnia, że nie ma zamiaru poprzestać na tej początkowej scenie. Renderowany w czasie rzeczywistym filmik z efektami jego pracy zobaczyć można powyżej, a na stronie ArtStation znaleźć można więcej screenów i informacji o samym projekcie.


