News

Dwa nowe tablety Motoroli wchodzą na polski rynek

Motorola XOOM 2 i Motorola XOOM 2 Media Edition to dwa nowe modele tabletów, które trafią już niebawem do polskich sklepów. Producent reklamuje urządzenia jako "mocne, poręczne i niebojące się wyzwań".

Dwa nowe urządzenia to następcy modelu XOOM, który zadebiutował na rynku wiosną 2011. Tablety wyposażone są w dwurdzeniowy procesor 1,2 GHz i ekran pokryty nano powłoką, który ma chronić je przed zalaniem. Urządzenia działają w oparciu o system Android 3.2 Honeycomb, a aplikacja MotoCast ma umożliwić bezprzewodowe strumeniowe korzystanie z zasobów zewnętrznych maszyn (komputerów PC oraz Mac). Obydwie wersje posiadają 5 MP kamerę HD z cyfrowym zoomem, autofocusem i lampą LED oraz 1.3-MPix przedni aparat. 

Oprócz tego pierwszy z oferowanych modeli, Motorola XOOM 2, wyposażony został w jaśniejszy ekran wielkości 10,1 cala. Urządzenie jest lżejsze od pierwowzoru i waży 599 g. Bateria ma pozwalać na 10 godzin pracy w sieci. Model ten ma być idealnym rozwiązaniem dla biznesu dzięki funkcji szyfrowania danych czy aplikacji MotoPrint pozwalającej na bezprzewodowe przesyłanie dokumentów do drukarki sieciowej. Motorola XOOM 2 dostępna będzie w dwóch wersjach: z pamięcią 16 GB oraz 32 GB.

XOOM 2 Media Edition ma być z kolei idealnym rozwiązaniem dla klientów, którzy szukają rozrywki, m.in. dzięki temu, że model ten wyposażono w wielokanałowe głośniki i wzmocniony bas. Tablet może też służyć jako uniwersalny pilot do obsługi urządzeń typu kino domowe, telewizor czy sprzęt audio. Model Media Edition ma ekran wielkości 8,2 cala o szerokim kącie widzenia i waży 386 g. Według danych producenta bateria wystarcza na 6 godzin pracy w sieci. XOOM 2 Media Edition dostępny będzie jedynie z 16-GB kartą pamięci.

Tablety, według informacji podanych przez producenta, trafią do sklepów pod koniec marca.

Zgłoś błąd