ASRock i MSI chcą zwiększyć sprzedaż płyt głównych w Chinach
Źródło: DigiTimes
ASRock oraz MSI w 2013 roku chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów na chińskim rynku. ASUS oraz Gigabyte na tamtejszym rynku wyprzedzają ww. dwójkę, tym samym firmy te postanowiły poczynić odpowiednie kroki ku zwiększeniu swoich udziałów i skrócenia dystansu do liderów.
Chiński rynek - jako jeden z nielicznych na świecie rokujący stabilny wzrost w branży komputerowej - opanowany jest przez firmy ASUS oraz Gigabyte. Aby nie dopuścić do zwiększenia dystansu do liderów, firmy ASRock oraz MSI postawiły sobie za nadrzędny cel w obecnym roku zwiększenie sprzedaży w Chinach.
ASRock zorganizował zawody OC mające na celu polepszenie postrzegania firmy jako producenta wysokiej jakości produktów światowej klasy. Zakładany poziom sprzedaży na 2013 rok przewiduje łączną sprzedaż na poziomie około dziewięciu milionów egzemplarzy płyt głównych. Z kolei MSI zorganizowało w Kunshan konferencję prasową, na której zaprezentowano strategię prowadzącą do wzrostu sprzedaży płyt głównych z 5 do 6 - 6,5 miliona egzemplarzy.
Poniżej przedstawiamy zdjęcia flagowych konstrukcji ww. producentów, którymi są ASRock Z77 OC Formula (test) oraz MSI Big Bang Z77 MPower - obie oparte o chipsety Intel Z77 Express.




