News

Apple Music – polskie ceny subskrypcji prawie jak w Spotify

Apple na swojej konferencji WWDC 2015 ujawniło, że uruchamia własną usługę muzyczną. Apple Music zaoferuje ponad 37 milionów utworów, a jej ceny w Polsce będą zbliżone do Spotify. Platforma rusza już 30 czerwca.

Apple Music bez wątpienia będzie konkurowało z popularnym Spotify. Ten posiada aż 20 milionów użytkowników, którzy płacą za korzystanie z jego usług. W sumie z serwisu korzysta 75 milionów aktywnych użytkowników i jest to wzrost o 87 procent w porównaniu do roku poprzedniego. Jak widać usługa ma się świetnie. A jak będzie w przypadku Apple Music? 30 czerwca rozpocznie się 90-dniowy trial, podczas którego można będzie wypróbować nową platformę muzyczną. Co ważne, po jej zakończeniu użytkownicy nie będą mieli możliwości korzystania z bezpłatnej wersji zawierającej reklamy, ponieważ Apple udostępni wyłącznie model Premium.  W Polsce za jedną osobę trzeba będzie zapłacić 4,99 euro, natomiast za pakiet rodzinny (do 6 osób) 7,99 euro. Ceny te są oczywiście stawkami miesięcznymi.

Apple music

Usługa ma dobierać i oferować różne utwory dopasowane do preferencji użytkownika. Po wykupieniu subskrypcji albumy i playlisty będzie można pobierać, dzięki czemu możliwe będzie słuchanie offline. Apple zaoferuje jeszcze jedną funkcję o nazwie Connect. Artyści będą mogli wrzucać muzykę, zdjęcia oraz wiadomości, którymi podzielą się ze swoimi fanami, co ułatwi ich kontakt.

Nie zabraknie także integracji z asystentem głosowym Siri – wystarczy powiedzieć nazwę wykonawcy lub tytuł piosenki, jaką chcemy usłyszeć.

Zgłoś błąd