News

Aktualizacja balansująca rozgrywkę wkracza do Overwatch

Gracze Overwatch mogą już cieszyć się nową grywalną bohaterką, która pojawiła się razem ze sporą aktualizacją. Łatka wprowadziła szereg mniej lub bardziej istotnych zmian oraz zniwelowała dużą liczbę różnorodnych błędów i bugów.

W zeszłym tygodniu informowaliśmy o tym, że w Blizzard zapowiedział oficjalnie nową postać, którą okazała się być łowczyni nagród Ana. Bohaterka dostępna była jedynie na publicznym serwerze testowym, jednak dziś zadebiutowała na oficjalnych serwerach Overwatch jako część dużej aktualizacji. Producenci zdecydowali się zbalansować nieco rozgrywkę, modyfikując zdolności poniektórych wojowników – przykładowo Zenyatta od dzisiaj porusza się szybciej, używając specjalnej umiejętności, jego pociski nabrały prędkości, a on sam otrzymał 50 dodatkowych punktów życia. Przed zmianami nie uchroniła się też D.Va, która zanotowała pokaźnego buffa – czas regeneracji jej tarczy został zmniejszony, zaś sama bohaterka stała się odporna na obrażenia od wybuchających pojazdów. Inne postacie, których umiejętności również poddane zostały edycji to McCree, Lucio, Bastion, Mercy, Roadhog i Soldier: 76.

Nowości pojawiły się też w interfejsie użytkownika – od teraz możemy ukryć chat czy wyłączyć powiadomienia i zaproszenia do grona znajomych. Najważniejszym elementem aktualizacji jest jednak bez wątpienia Ana – postać wsparcia, posługująca się karabinem snajperskim. Jej unikatową zdolnością będzie możliwość uzdrawiania sojuszników na polu bitwy przy pomocy celnych strzałów na długim dystansie oraz otaczania ich specjalną aurą, która zwiększy zadawane obrażenia. Ana będzie mogła także leczyć kompanów przy pomocy granatów biotycznych, które przy zetknięciu się z przeciwnikiem zabiorą mu punkty życia. Zobaczcie jak nowa bohaterka prezentuje się w walce:

Zgłoś błąd