News

DiRT 2 (PC) "najładniejszą grą wyścigową" dzięki DirectX 11

Studio Codemasters wierzy w to, że dzięki zastosowaniu DirectX 11, PC-towa wersja Colin McRae: DiRT 2 będzie "najładniejszą grą wyścigową jaka kiedykolwiek istniała".

PC-towa wersja Colin McRae: DiRT 2 zaliczy spore opóźnienie względem edycji na PlayStation 3 oraz Xboxa 360. Podczas gdy wersje konsolowe ukażą się w sprzedaży już 11 września, PC-towcy będą musieli poczekać na premierę tego tytułu aż do grudnia. Poślizg wynika z tego, że Codemasters postanowiło poczekać na październikową premierę DirectX 11 i jak najlepiej przystosować swój nowy tytuł do możliwości przez niego oferowanych.

– Bez zaglądania w listę graficznych elementów, czego w chwili obecnej nie mogę zrobić, mogę powiedzieć, że zobaczycie wyższość DirectX 11, jeśli chodzi o graficzną dokładność, jaką oferuje – powiedział Ralph Fulton z Codemasters. – I taka też była decyzja jaką podjęliśmy,  opóźniamy premierę wersji PC-towej, żeby móc wykorzystać możliwości oferowane przez DirectX 11, ponieważ przeanalizowaliśmy wszystkie za i przeciw i stwierdziliśmy, spójrzcie, to co nam taka decyzja umożliwia, to stworzenie najładniejszej gry wyścigowej jaka kiedykolwiek istniała. Nie tylko w tym roku, czy też na PC, ale kiedykolwiek istniała, ponieważ byliśmy pierwszymi, którzy mając grę, która już wyglądała wyśmienicie skorzystaliśmy z tej technologii, więc zdecydowanie warto było przełożyć premierę – dodał.

Zgłoś błąd