News

Zainteresowanie LG G4 mniejsze niż przypuszczano

LG założyło, że sprzeda 12 milionów swoich najnowszych smartfonów G4. Jak twierdzą analitycy, producent może mieć jednak problem z osiągnięciem tego wyniku. Nowe urządzenie nie jest tak atrakcyjne jak modele Apple oraz Samsunga, co przekłada się na mniejsze niż oczekiwano zainteresowanie.

Już podczas premiery pojawiały się głosy, że G4 jest atrakcyjnym urządzeniem, ale nie na tyle, by zyskać tak wielu odbiorców. LG przygotowało nawet specjalny program dopłat dla operatorów sieci komórkowych, który oferuje lepsze warunku od konkurencji. Zakłada on dopłatę w wysokości od 11 do 24 dolarów za każdy egzemplarz. To może jednak nie wystarczyć i jak podaje serwis Business Korea, zainteresowanie nowym urządzeniem nie jest zbyt duże, zarówno wśród zwykłych użytkowników, jak i u wspomnianych operatorów.

LG G4

Według analityka z NH Investment & Securities – Kim Hye-yonga – LG G4 może być naprawdę dopracowanym urządzeniem, jednak sama marka nie jest wystarczająca silna. Konkurencja ma obecnie dużo lepsze produkty niż wtedy, kiedy debiutował G3, co stawia przedsiębiorstwo w nieco gorszej pozycji. Założone 12 milionów egzemplarzy to o 20% więcej niż miało to miejsce w przypadku poprzednika smartfonu – modelu G3, jednak jest to możliwe do osiągnięcia.

Zgłoś błąd