News

Nowe informacje o Project CARS

Podczas gdy fani wciąż oczekują na kilkukrotnie przekładaną już, wyścigową produkcję Project CARS, deweloperzy ze Slightly Mad Studios postanowili ujawnić kilka nowych informacji na temat rozdzielczości oraz płynności gry na różnych platformach.

W świecie gier zapowiedzi dosyć często zbyt mocno odbiegają od tego, co finalnie do rąk dostają gracze. Szczególnie pod względem grafiki, której wygląd zwykle jest bardzo podrasowany na promujących daną produkcję zdjęciach z rozgrywki. Takie podejście twórców z kolei często drażni samych użytkowników, dlatego też Slightly Mad Studios postanowił wziąć sobie to do serca. Project CARS od samego początku pod względem wyglądu ma być niedoścignionym dla konkurencji. Najnowsze doniesienia na temat ustawień graficznych tytułu jak najbardziej sprzyjają osiągnięciu zamierzonego przez producentów efektu.

Najciekawszą nowością w Project CARS, w dodatku raczej niespotykaną w przypadku innych wydawnictw, jest obsługa rozdzielczości 12K na komputerach PC. O tym już jednak poniekąd wiedzieliśmy wcześniej. Niemniej, producenci zdradzili tym razem, że działanie gry w takiej rozdzielczości będzie zależało od tego, jakim sprzętem dysponujemy. Oznacza to, że minimalnymi wymaganiami dla naszego komutera wówczas najprawdopodobniej okażą się te rekomendowane przez samych twórców. Posiadacze konsol natomiast nie będą mieć podobnego problemu, chociaż również nie otrzymają możliwości włączenia gry w tej rozdzielczości. PlayStation 4 umożliwi rozgrywkę w Full HD, podczas gdy właściciele Xbox One będą musieli zadowolić się rozdzielczością na poziomie 900p. Niemniej, w obu przypadkach płynność gameplayu wynosić będzie 60 FPS. Tytuł ma trafić na półki sklepowe już w maju, jednak jak do tej pory producenci nie sprecyzowali dokładnej daty premiery. Nieco później w sklepach zagości wersja przeznaczona na konsole Nintendo Wii U, ale w przypadku tej odmiany twórcy nie podali nawet przybliżonego terminu debiutu.

Project CARS

Zgłoś błąd