Hardcore'owy tryb dla Driveclub
Do sieci trafiły informacje o zaplanowanej na luty, najnowszej aktualizacji produkcji ekipy Evolution Studios z 2014 roku, czyli popularnego Driveclub. Wyścigowy tytuł ma zostać wzbogacony o szereg nowych usprawnień, a jednym z nich będzie niedostępny wcześniej tryb Hardcore Mode.
Mimo że Driveclub ma już na karku przeszło ponad rok czasu, gra wciąż cieszy się niesłabnącą popularnością. Twórcy z Evolution Studios swój sukces zawdzięczają przede wszystkim dopracowanej rozgrywce, która potrafi wciągnąć znacznie bardziej niż w przypadku większości wyścigowych tytułów. Nie zapominajmy również o niestarzejącej się do dziś grafice oraz rozbudowanym możliwościom gry przez sieć. Tak skonfigurowanej produkcji w odniesieniu rynkowego sukcesu nie mogły zatem przeszkodzić nawet początkowe problemy z serwerami oraz ograniczona do minimum liczba dostępnych platform.
Jak się jednak okazuje, Driveclub wciąż może oferować znacznie więcej. Już w lutym gameplay ma zostać wsparty przez kolejną już aktualizację, a jedną z totalnych nowości będzie niedostępny wcześniej tryb rozgrywki Hardcore Mode. Za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter na jego temat postanowił wypowiedzieć się jeden ze współtwórców tytułu, Paul Rustchynsky. Według udostępnionych przez producenta informacji, Hardcore Mode ma odznaczać się zerowym wsparciem ze strony wszelkich asystentów jazdy, a to już z pewnością wymusi podszkolenie naszych umiejętności prowadzenia samochodów. Nadchodząca aktualizacja ma być naprawdę spora, ale wciąż nie znamy zbyt wielu szczegółów na jej temat. Nie wiadomo też, czy dodane do rozgrywki pakiety będą w jakikolwiek sposób płatne ani kiedy dokładnie deweloperzy planują wydanie łatki. Niemniej dzięki producentowi Rustchyńskiemu mamy też możliwość zobaczyć niepublikowany wcześniej fragment rozgrywki, pochodzący właśnie z najnowszego trybu Hardcore Mode.
Hardcore, a new gameplay option for #DRIVECLUB in February. Traction control, stability control & other assists off! pic.twitter.com/nNo5GcTDSc
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) styczeń 22, 2016



