News

Głośniki Geniusa otrzymały gwarancję typu door-to-door

Firma Genius poinformowała, że wszystkie modele głośników dostępne na polskim rynku zostały objęte gwarancją w systemie door-to-door. Realizacja naprawy uszkodzonego sprzętu sprowadza się w uproszczeniu do wydania go kurierowi.

System door-to-door to sposób realizacji naprawy, który polega na przesłaniu uszkodzonego produktu do serwisu. Naprawione urządzenie wraca tą samą drogą do właściciela, natomiast wszelkie koszty są pokrywane przez serwis.

Aby zrealizować gwarancję w systemie door-to-door, wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia na stronie rma.fixit.pl. Następnie należy wydrukować etykietę RMA (Return Merchandise Authorization ) i oddać sprzęt kurierowi, który po jego odbiór powinien stawić się w ciągu dwóch dni roboczych. Trzeba również pamiętać o dołączeniu kopii dokumentu zakupu potwierdzającego, że produkt jest objęty gwarancją.

Po weryfikacji usterek urządzenie jest naprawiane i odsyłane do klienta. Każda przesyłka jest ubezpieczona, dlatego warto dokładnie sprawdzić jej stan i zawartość w obecności kuriera, a w razie uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody.

Wszystkie głośniki marki Genius objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Pełna procedura serwisowa znajdujesię na stronie genius-polska.pl w zakładce „Kontakt”.

Genius SW-HF5.1 6000

Zgłoś błąd