News

Dlaczego chmury w Sea of Thieves są niezwykłe?

Od pewnego czasu ekipa ze studia Rare publikuje w internecie materiału wideo, gdzie programiści wyjaśniają poszczególne aspekty związane z gameplayem oraz sprawami technicznymi w Sea of Thieves. W sieci pojawił się właśnie trzeci odcinek serii Short Haul dzięki któremu dowiadujemy się między innymi tego w jaki sposób pracowano nad oprawą wizualną oraz dlaczego warto zwrócić uwagę na chmury w trakcie przemierzania bezkresnego oceanu.

W najnowszym materiale przedstawiciel Rare, Valentine Kozin, opowiada o procesie powstawania chmur oraz tego w jaki sposób deweloperom udało się uzyskać realistyczny i naturalny efekt jaki widać w filmiku. Puszyste obiekty na niebie będą dynamicznie pojawiać się a także zmieniać, przybierając różnorodne formy, na przykład pirackiego okrętu lub czaszki. Wszystko to prezentuje się bardzo przyjemnie dla oka, warto zwrócić również uwagę na poruszające się na wietrze liście palm oraz wodę. Zobaczcie sami:

Sea of Thieves to produkcja MMO osadzona w komiksowym i nieco luźnym świecie korsarzy i piratów. Gra zaoferuje w stu procentach otwarty świat, nie narzucając nam z góry kolejności wykonywania zadań. Zabawa wieloosobowa wymusi na graczach współpracę przykładowo w nawigacji po oceanie, odkrywaniu nieznanych lądów czy zarządzaniu okrętem. Wydawcą nadchodzącego dzieła studia Rare jest firma Microsoft – gigant z Redmond zapowiedział już, że SoT dostępny będzie w programie Xbox Play Anywhere co oznacza, że egzemplarz zakupiony na jedną platformę, będzie również dostępny bez dodatkowych opłat na innej – wszystkie nasze postępy i osiągnięcia zostaną zsynchronizowane. Premierę zaplanowano na luty 2017 roku.

Zgłoś błąd