O systemie walki w Dragon Age 2
Jeżeli martwicie się, że system walki w Dragon Age 2 będzie zbyt mocno różnił się od tego z pierwszej części, to możecie spać spokojnie. Twórcy wyjaśnili dość szczegółowo, jak będzie wyglądać walka w kontynuacji Dragon Age.
- W wersji na konsole poszliśmy bardziej w stronę RPG. Balansujemy po cienkiej granicy pomiędzy graczami hardcorowymi i okazjonalnymi. Chcemy sprzedać grę i dotrzeć do jak największej liczby fanów - tłumaczy Robyn Theberge, menadżer produkcji. Następnie przechodzi do szczegółowego wytłumaczenia, jak będzie działać system walki.
- Na konsolach udostępnione zostało menu taktyki, dzięki któremu będzie możliwość przełączania się pomiędzy poszczególnymi członkami drużyny i wydawania im rozkazów. Pomiędzy wersją pecetową i konsolową będzie sporo różnic. Z Dragon Age II chcemy dotrzeć dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Dodaliśmy więcej walki, ale zostawiliśmy też sporo taktyki, tak aby każdy znalazł coś dla siebie.
Jednocześnie Theberge podkreślił jak ważne w tworzeniu Dragon Age II są głosy graczy:
- Na naszych forach gościmy tysiące fanów. Chętnie słuchamy ich głosów, odpowiadamy na prośby i kierujemy nasze projekty w stronę zgodną z ich oczekiwaniami.
Przypominamy, że Dragon Age II zadebiutuje na PC, PS3 i X360 w przyszłym roku.


