News

Katsuhiro Harada o odblokowywaniu postaci w bijatykach

W growych bijatykach od dawna umieszcza się postacie, które żeby stały się grywalne, najpierw muszą zostać odblokowane przez gracza. Katsuhiro Harada, twórca serii Tekken, uważa, że jest to już jednak rozwiązanie "przestarzałe" i "bezużyteczne".

– Początkowo zablokowywaliśmy postacie w automatach po to, żeby niejako przedłużyć cykl życia gry poprzez systematyczne odblokowywanie postaci. Tak samo było w przypadku gier, w które grało się w domu, ponieważ istniała możliwość wypożyczenia gry, itp., miało nas to przed czymś takim chronić – powiedział Katsuhiro Harada. – Jednak jest to już niejako rozwiązanie przestarzałe, szczególnie jeśli chodzi o rozgrywki online-owe. Jeśli zablokowalibyśmy postacie, zirytowałoby to wielu ludzi, ponieważ grając online przeciwko komuś innemu, nie mieliby oni do dyspozycji wszystkich postaci. Uważam więc, że rozwiązanie to nie jest już dłużej użyteczne – dodał twórca serii Tekken.

Przypomnijmy, że choćby w wydanym nie tak dawno temu Street Fighter IV trzeba było spełnić szereg wymogów, żeby odblokować 9 z 25 dostępnych ogółem postaci.

Tekken 6 w wersjach na domowe konsole zawierać będzie 40 wojowników. Wszyscy będą oczywiście dostępni od samego początku.

Zgłoś błąd