NetArt: domeny sportowe cieszą się dużym zainteresowaniem
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez NetArt, domeny związane z wydarzeniami sportowymi cieszą się dużym zainteresowaniem wśród internautów. Tego typu domeny rejestrowane często na kilka – kilkanaście lat przed danym wydarzeniem.
Zainteresowanie internautów tego typu wydarzeniami zaczyna się ok. 4-5 lat przed ich rozpoczęciem. Najczęściej jest to związane z przyznaniem danemu kraju bądź miastu prawa do ich organizacji.
62 proc. domen związanych z różnymi imprezami sportowymi, kieruje do innych, powiązanych tematyczne stron. Właściciele pozostałych domen wstawiają na nie reklamy, bądź wystawiają je na sprzedaż.
Jak twierdzi NetArt, domeny z końcówką .PL zawierające w swoim adresie nazwy cyklicznych imprez sportowych i ich daty odnotowują dużą liczbę odwiedzin (ze względu na to, że internauci poruszają się po internecie w sposób intuicyjny, wpisując bezpośrednio w pasku przeglądarki daną nazwę wydarzenia sportowego z końcówką .PL).
Raport można znaleźć tutaj.


