News

Jest już pierwsze uaktualnienie do World In Conflict

W sieci ukazało się pierwsze uaktualnienie do gry World In Conflict. Listę poprawek można przeczytać w dalszej części aktualności.

Niedawno gra ujrzała światło dzienne i zyskała już sporo dobrych opinii. A dziś ukazało się pierwsza, dość obszerna łatka, zawierająca sporo poprawek do gry. Patcha pobrać można między innymi z serwisu GameBorder. Gra aktualizuje sie także sama po uruchomieniu trybu dla wielu graczy. Długość tego procesu zależy oczywiście od prędkości naszego łącza.

World in Conflict

Poniżej natomiast znajduje się lista wprowadzonych poprawek:

  • Jednostki i balans:
    • zwiększono częstotliwość ostrzału ciężkiej artylerii USA i NATO
    • zmniejszono ilość punktów otrzymywana za naprawę własnych jednostek
    • zwiększono ilość punktów otrzymywana za naprawę sojuszniczych jednostek
    • zwiększono koszt zrzutu lekkiego czołgu w ramach pomocy taktycznej
    • zwiększono czas odnowy pomocy taktycznej w postaci zrzucania jednostek
    • zwiększono strefę działania ataku powietrze-powietrze
    • zmniejszono zasięg wzroku spadochroniarzy
  • Serwer:
    • maksymalna ilość graczy na rolę jest teraz ustawiana przez serwer, domyślnie 4
    • ulepszono auto-kick dla nieobecnych graczy, od teraz jest także włączony domyślnie
    • serwery mogą od teraz banować wykopane osoby
    • dodano możliwości sterowania serwerem z konta admina - kickowanie graczy oraz zmiana mapy
  • Massgate:
    • do profilu gracza dodano księge gości, motto i link sieciowy
    • okno czatu nie będzie się przewijało automatycznie w dół po otrzymaniu nowej wiadomości
    • wygrana gra zwiększy wynik ogólny w „drabince”
    • uaktualniono opisy nagród
  • Poprawione błędy:
    • błąd celowania ciężkich helikopterów
    • atak naziemny bezpośrednio pod helikopterami
    • brak dźwięku, gdy wróg strzela spoza zasięgu wzroku
    • zdobywanie punktów pomocy taktycznej podczas tracenia jednostek piechoty
    • VOIP nie obniża poziomu dźwięku po jego wyłączeniu
    • rozkazy poruszania się na mini-mapie zostały ulepszone
    • zabicie całego oddziału piechoty od teraz liczy się jako jeden "frag" do statystyk
    • odgłos zrzucenia piechoty nie jest już słyszany przez wszystkich członków drużyny
    • zaakceptowanie prośby o pomoc nie uruchamia już odpowiedniej opcji z menu pomocy taktycznej
    • oddziały piechoty nie będą się odznaczać w momencie śmierci jednego z ich członków
    • wydajność na kartach DX10 ATI została zwiększona
    • wydajność na kartach DX10 została zwiększona
    • artefakty kraterów na kartach ATI zostały naprawione
    • szeroki ekran jest teraz HOR+ zamiast VERT-
    • można zapisywać replaye w wersji tylko po sieci
    • gracze, którzy zostaną kopnięci lub zbanowani, zobaczą odpowiedni komunikat
    • dodano opis flag przy wyborze frakcji
    • wystrzał artyleryjskiego pocisku z dymem nie będzie sygnalizowany ikonką ostrzału
    • ciężki czołg ZSRR teraz odwraca wieżyczkę zanim użyje specjalnej zdolności
  • Inne:
    • została dodana konsola do skalowania czasu w replayach i single player
    • można teraz używać VOIP poza drużyną po meczu i podczas wczytywania
Zgłoś błąd