Jest już pierwsze uaktualnienie do World In Conflict
Krzysztof Jurga, 8 października 2007, 22:44
Źródło: własne
Źródło: własne
W sieci ukazało się pierwsze uaktualnienie do gry World In Conflict. Listę poprawek można przeczytać w dalszej części aktualności.
Niedawno gra ujrzała światło dzienne i zyskała już sporo dobrych opinii. A dziś ukazało się pierwsza, dość obszerna łatka, zawierająca sporo poprawek do gry. Patcha pobrać można między innymi z serwisu GameBorder. Gra aktualizuje sie także sama po uruchomieniu trybu dla wielu graczy. Długość tego procesu zależy oczywiście od prędkości naszego łącza.

Poniżej natomiast znajduje się lista wprowadzonych poprawek:
- Jednostki i balans:
- zwiększono częstotliwość ostrzału ciężkiej artylerii USA i NATO
- zmniejszono ilość punktów otrzymywana za naprawę własnych jednostek
- zwiększono ilość punktów otrzymywana za naprawę sojuszniczych jednostek
- zwiększono koszt zrzutu lekkiego czołgu w ramach pomocy taktycznej
- zwiększono czas odnowy pomocy taktycznej w postaci zrzucania jednostek
- zwiększono strefę działania ataku powietrze-powietrze
- zmniejszono zasięg wzroku spadochroniarzy
- Serwer:
- maksymalna ilość graczy na rolę jest teraz ustawiana przez serwer, domyślnie 4
- ulepszono auto-kick dla nieobecnych graczy, od teraz jest także włączony domyślnie
- serwery mogą od teraz banować wykopane osoby
- dodano możliwości sterowania serwerem z konta admina - kickowanie graczy oraz zmiana mapy
- Massgate:
- do profilu gracza dodano księge gości, motto i link sieciowy
- okno czatu nie będzie się przewijało automatycznie w dół po otrzymaniu nowej wiadomości
- wygrana gra zwiększy wynik ogólny w „drabince”
- uaktualniono opisy nagród
- Poprawione błędy:
- błąd celowania ciężkich helikopterów
- atak naziemny bezpośrednio pod helikopterami
- brak dźwięku, gdy wróg strzela spoza zasięgu wzroku
- zdobywanie punktów pomocy taktycznej podczas tracenia jednostek piechoty
- VOIP nie obniża poziomu dźwięku po jego wyłączeniu
- rozkazy poruszania się na mini-mapie zostały ulepszone
- zabicie całego oddziału piechoty od teraz liczy się jako jeden "frag" do statystyk
- odgłos zrzucenia piechoty nie jest już słyszany przez wszystkich członków drużyny
- zaakceptowanie prośby o pomoc nie uruchamia już odpowiedniej opcji z menu pomocy taktycznej
- oddziały piechoty nie będą się odznaczać w momencie śmierci jednego z ich członków
- wydajność na kartach DX10 ATI została zwiększona
- wydajność na kartach DX10 została zwiększona
- artefakty kraterów na kartach ATI zostały naprawione
- szeroki ekran jest teraz HOR+ zamiast VERT-
- można zapisywać replaye w wersji tylko po sieci
- gracze, którzy zostaną kopnięci lub zbanowani, zobaczą odpowiedni komunikat
- dodano opis flag przy wyborze frakcji
- wystrzał artyleryjskiego pocisku z dymem nie będzie sygnalizowany ikonką ostrzału
- ciężki czołg ZSRR teraz odwraca wieżyczkę zanim użyje specjalnej zdolności
- Inne:
- została dodana konsola do skalowania czasu w replayach i single player
- można teraz używać VOIP poza drużyną po meczu i podczas wczytywania


