Xperia Z rozruszała sprzedaż smartfonów Sony
Ten flagowy produkt japońskiego koncernu sprzedał się w liczbie 4,6 mln egzemplarzy w ciągu 40 dni, które upłynęły od jego premiery. Sony z pewnością może być z takiego obrotu sprawy zadowolone.
Sony, wypuszczając na rynek swój flagowy smartfon, zakładało roczną sprzedaż na poziomie 10 mln sztuk i wielce prawdopodobne jest, że Xperia Z bez problemu do takiej liczby dobije. Wskazuje na to całkiem przyzwoita sprzedaż tego telefonu – w ciągu 40 dni od premiery na świecie rozeszło się 4,6 mln egzemplarzy urządzenia.
Wyposażona w 5-calowy dotykowy wyświetlacz Full HD, czterordzeniowy procesor, wodo- i pyłoodporną obudowę oraz mocny układ graficzny Xperia Z powoli udowadnia, że może bić się z najlepszymi i w wielu wypadkach z tej walki wychodzi zwycięsko. Potencjalnych nabywców kusi prostym, stylowym designem oraz wieloma ciekawymi funkcjami, w tym możliwością nagrywania wideo w pełnym HD dzięki 13-megapikselowemu aparatowi fotograficznemu. Sony Xperia Z pracuje pod kontrolą systemu Google Android Jelly Bean.
Sony spodziewa się, że dość szybko osiągnięty wynik zostanie pobity, na co wskazują trendy panujące na rynku. Kibicujemy Japończykom, bo silniejsza konkurencja to także ciekawsze oferty dla nabywcy końcowego.



