Watch Dogs na PC z bajerami od Nvidii
Na blogu Nvidii pojawiła się informacja o bliskiej współpracy zielonych z Ubisoftem przy tworzeniu wersji pecetowych najnowszych hitów francuskiego wydawcy. Watch Dogs ma dzięki temu korzystać z technologii autorstwa zielonych.
Po niedawnym wpisie na blogu Nvidii dotyczącym wsparcia zielonych przy produkcji gry Splinter Cell: Blacklist, pojawił się kolejny, tym razem dotyczący wielkiego hitu Ubisoftu – gry Watch Dogs. Prawdopodobnie wsparcie będzie wyglądało podobnie jak w przypadku pierwszej z gier. Tam widzieliśmy zaawansowaną okluzję otoczenia, filtrowanie TXAA, wysoką rozdzielczość tekstur. Nie ma natomiast żadnych informacji na temat użycia silnika fizycznego PhysX działającego na GPU.
Znając dość specyficzne podejście Ubisoftu do graczy PC-towych należy cieszyć się ze wspierania stricte pecetowych technologii, choć nie zawsze jest to w ich wykonaniu zrobione dobrze. Osoby posiadające grę Splinter Cell: Blacklist i korzystające z platformy Steam krótko po premierze uruchamiając nowo nabytą produkcję widziały czarny ekran. O optymalizacji Ghost Recon: Future Soldier krążyły legendy.


