News

Sprzedaż cyfrowa gier Take-Two wzrosła o 128 procent

Sprzedaż kopii cyfrowych wydawcy Grand Theft Auto stanowi aż 52 proc. całej sprzedaży. Pomimo tego firma notuje stratę w wysokości 47,1 milionów dolarów.

Gry Take-Two świetnie sobie radzą w dystrybucji cyfrowej. Firma udostępniła raport finansowy za drugi kwartał 2013, w którym zysk ze sprzedaży wersji cyfrowych wzrósł rok do roku o 128 proc. i zapewnił rekordowy zysk na poziomie 52 proc. zysku całkowitego firmy. Wynik ten był możliwy dzięki temu, że firma zdecydowanie postawiła na sprzedaż cyfrowych wersji gier, jak i dodatków takich tytułów, jak Borderlands 2, Grand Theft Auto IV, NBA 2K13 oraz Bioshock Infinite.

Take Two Interactive

Dystrybucja cyfrowa produktów zapewniła firmie przychód na poziomie 144,3 milionów dolarów, a to w porównaniu do 226,1 milionów w całym roku 2012 roku jest co najmniej dobrym wynikiem. Zmniejszyła się strata operacyjna z 98,8 mln dolarów w ubiegłym roku do 47,1 milionów dolarów. Należy zauważyć, że w analogicznym okresie 2012 roku na rynku pojawiły się takie tytuły, jak Max Payne 3 oraz Spec Ops: The Line, które zostały odebrane raczej chłodno.

- Wyniki osiągnięte przez naszą firmę w pierwszym kwartale jasno pokazują, że rynek bardzo mocno stawia na najwyższej jakości interaktywną rozrywkę. Będziemy nadal stawiać na nasze flagowe marki, będące często ikoną i wzorem w swoim gatunku. Chcemy jeszcze bardziej poszerzyć nasze portfolio gier oferowanych cyfrowo – stwierdził CEO Take-Two, Strauss Zelnik.

Zgłoś błąd