OnePlus – fan znalazł lukę w systemie zaproszeń
Żeby być fanem urządzeń OnePlus nie trzeba lubić systemu sprzedaży, polegającego na zaproszeniach. Te mają pomagać przedsiębiorstwu w dopasowywaniu popytu i podaży, dzięki czemu nie są produkowane nadwyżki urządzeń i przedsiębiorstwo dokładnie kontroluje ich sprzedaż. Jeden z użytkowników znalazł jednak lukę w tym systemie.
OnePlus sprzedaje swoje telefony stosunkowo tanio, przy niskiej marży, w związku z czym nie może pozwolić sobie na produkcję urządzeń „w ciemno”. Wraz z modelem Two, przedsiębiorstwo zapowiedziało, że w tym roku rozda aż 50 razy więcej zaproszeń w porównaniu do poprzedniego smartfonu.
Pierwszymi osobami, które mogą zdobyć zaproszenia są osoby biorące udział w konkursach l akcjach promocyjnych, a „złote bilety” trafiają zazwyczaj do przyjaciół właścicieli OnePlus Two. Pozostałe zaproszenia są rozdzielane na użytkowników, którzy zarejestrowali się, aby je otrzymać. Kolejka jest jednak bardzo długa…
Wczoraj na Twitterze jeden z użytkowników dodał wpis, w którym poinformował, że znalazł lukę w systemie zaproszeń OnePlus. Jakiś czas temu zarejestrował się on w oczekiwaniu na zaproszenie, znajdując się tym samym na 9000 miejscu. Niestety ze względu na fakt, że przedsiębiorstwo przewiduje skoki w kolejce dla użytkowników, którzy zapraszają do niej swoich znajomych, chwilę potem był 70000, przez co zakup OnePlus Two znajdował się coraz bardziej poza jego zasięgiem. Odkrywając lukę w systemie, przeszedł na miejsce 1694. Po jego wpisie na Twitterze, OnePlus zaczęło weryfikować tę sprawę. Co ciekawe również inni użytkownicy zaczęli informować przedsiębiorstwo o znalezionej luce, która zwiększa szansę na otrzymanie zaproszeń. Sprawę można śledzić na Twitterze użytkownika tutaj.




