Instagram będzie zarabiać na reklamach wideo
Już dziś na Instagramie zostają wprowadzone kolejne zmiany. Użytkownikom będą wyświetlane nawet 30-sekundowe reklamy. Dzięki temu Facebook ma szansę na odzyskanie pieniądze zainwestowane w zakup Instagrama 3 lata temu.
Instagram to fotograficzny serwis społecznościowy wykupiony w 2012 roku przez Facebooka za kwotę miliarda dolarów. Jego cechą charakterystyczną był kwadratowy kształt publikowanych zdjęć, który 27 sierpnia przestał obowiązywać, dzięki czemu fotografie nie musza być już skalowane.
To nie koniec zmian, bo od dziś w serwisie pojawią się reklamy. 300 milionów użytkowników zobaczy treści sponsorowane przez reklamodawców.
Co ciekawe, Instagram otwiera się nie tylko na współpracę z dużymi firmami, ale także z przedsiębiorstwami mniejszych rozmiarów z różnych branż. Reklamodawcy będą mogli skorzystać z różnych opcji kupna oraz formatów reklam, dostępne będą m.in. 30-sekundowe reklamy wideo.



