Facebook At Work – specjalna wersja dla firm
Największy na świecie serwis społecznościowy startuje z nową usługą - Facebook At Work. Będzie to wersja Facebooka przeznaczona głównie dla firm. Całość na razie jest testowana przez współpracujące firmy.
Podczas gdy wszyscy przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że Facebook to po prostu portal społecznościowy, jego nowe funkcje ułatwią porozumiewanie się pracowników, którzy na rzecz Facebook At Work będą mogli odejść od maili służbowych. Jest kilka różnic dzielących zwykłego Facebooka od jego nowej wersji – przede wszystkim na nowej platformie nie będą wyświetlane reklamy ani powiadomienia o aktywności innych użytkowników (z nowej usługi możemy korzystać przy użyciu starego konta w serwisie, a jedna część od drugiej zostanie oddzielona).
Nie wiadomo na razie jak wyglądało będzie zarabianie twórców na nowej funkcji. Prawdopodobne jest wprowadzenie płatnego abonamentu, ale są to jedynie przypuszczenia. Inne przedsiębiorstwa również proponują tego typu rozwiązania – Microsoft w 2008 roku uruchomił serwis Yammer, podczas gdy IBM już od 2007 roku oferuje Connections.



