Znam.to - portal społecznościowy od Agory
Spółka AGORA SA, wydawca m.in. Gazety Wyborczej, stworzyła swój nowy projekt – Znam.to. Jego celem jest zbieranie opinii o różnych produktach od użytkowników.
Opinie pogrupowane są w dziewiętnaście kategorii: biżuteria i zegarki, broń i militaria, dla dziecka, dla zwierząt, dom i wnętrze, filmy, fotografia, gry i oprogramowanie, komputery, książki, motoryzacja, muzyka, odzież i obuwie, produkty spożywcze, sport i turystyka, sprzęt AGD, RTV, telefony i akcesoria, zdrowie i uroda. Można je także wyszukiwać poprzez tagi: - „Marki” (wyszukiwanie wg producenta produktu), „Użytkownik” (wyszukiwanie wg preferencji danego użytkownika, np. „biegam”, „bawią mnie dowcipy o Chucku Norrisie” itp.).
Serwis Znam.to jest kolejnym krokiem w rozwoju porownywarek cen, a tym samym wpisuje się w trend w sieci zwany social shoppingiem (pojęcie to oznacza, w dużym skrócie, robienie zakupów zgodnie z sugestiami innych osób, które produkt już kupiły i wypróbowały).
Jak na razie liczba wpisów nie przytłacza, gdyż jest to projekt nowy. Jego zaistnienie jednak pozwala mieć nadzieję, że dzięki niemu wzrośnie jakość produktów i konkurencja, a kupujący będą mieli większe rozeznanie.


