Yahoo w Polsce wystartuje w styczniu 2011
Największy amerykański portal internetowy od połowy stycznia planuje rozpocząć ofensywę w naszym kraju. Pierwsze miesiące funkcjonowania Yahoo nad Wisłą mają minąć pod znakiem współpracy z ugruntowanymi na rynku gigantami.
Dokładnie od 13 stycznia, wpisując w przeglądarce adres yahoo.pl, trafimy na specjalną polskojęzyczną wersję portalu. Do tego czasu nadal będziemy przekierowywani na stronę brytyjską. Tymczasem już teraz polscy przedstawiciele Yahoo prowadzą rozmowy z reklamodawcami. Pośredniczy w nich agencja ARBO Interactive, która oferuje również przestrzeń reklamową w serwisie społecznościowym Facebook. Przygotowane oferty trafiły już do pierwszych domów medialnych.
Start polskiego portalu Yahoo zbiegnie się z aktualizacją usługi pocztowej. Do tej pory internauci znad Wisły byli zmuszeni do korzystania ze starej wersji skrzynek e-mail. Teraz ma się to zmienić i otrzymają oni ten sam zestaw funkcji, co m.in. amerykańscy użytkownicy.
Prócz tego portal ma obfitować w treści informacyjne z takich dziedzin, jak biznes, polityka i rozrywka. W tym celu Yahoo prowadzi już rozmowy z różnymi wydawnictwami oraz portalami, które zajmą się dostarczaniem materiałów.


