Wystartował polski serwis CRM Egito
Firma Draftsoft uruchomiła Egito - internetową usługę wspomagającą zarządzanie firmą. Serwis ma pomagać przedsiębiorcom w bardziej efektywnym prowadzeniu marketingu oraz sprzedaży.
CRM (ang. Customer Relationship Management) Egito to w pełni internetowa usługa, a więc można jej używać z poziomu każdej przeglądarki internetowej. Twórcy zapewniają, że ma ona zastąpić infrastrukturę i oprogramowanie do zarządzania swoimi kontrahentami, ofertami, marketingiem, działaniami, ofertowaniem, a nawet fakturowaniem, co pozwoli w znacznym stopniu obniżyć koszty prowadzenia firmy. Użytkownicy otrzymują dostęp do zestawu narzędzi pozwalających na zarządzanie kontrahentami, działaniami przedsiębiorstwa, a także pracę grupową czy prowadzenie szczegółowej dokumentacji. Co więcej, wszystkie dane mają być przechowywane w chmurze obliczeniowej, zatem dostęp do nich można uzyskać z każdego komputera z łączem internetowym. Autorzy Egito podkreślają, że jest to rozwiązanie o tyle korzystne, iż zmniejsza ryzyko utraty ważnych informacji - chociażby wskutek awarii sprzętu.
W Egito znajdziemy między innymi takie moduły, jak baza kontaktów, interaktywny kalendarz, lista działań firmy i jej pracowników, a nawet księgowość.
Usługę można za darmo testować przez 30 dni. Po upływie tego czasu konieczne jest wykupienie abonamentu, którego miesięczny koszt jest zależny od liczby użytkowników przypisanych do jednej firmy. Ceny zaczynają się tutaj od 37 złotych za jednego użytkownika. Warto jednak dodać, ze wybierając opcję z trzema kontami, za każde kolejne zapłacimy już tylko 17 zł.
Serwis jest dostępny pod adresem egito.pl.



