WOW bije kolejny rekord popularności
Blizzard Entertainment ogłosił, że liczba kont aktywnych w MMO World of Warcraft przekroczyła 11 milionów. Ogromne zyski kompanii jeszcze wzrosną, gdyż za około dwa tygodnie na półki sklepowe trafi drugie rozszerzenie gry - Wrath of the Lich King.
Palmę pierwszeństwa wśród MMO World of Warcraft dzierży od chwili debiutu, czyli od końca roku 2004. W latach 2005 i 2006 był najlepiej sprzedającą się grą na PC. Pierwszy dodatek The Burning Crusade, bijąc kolejny rekord, rozszedł się w ciągu pierwszego miesiąca sprzedaży w liczbie ponad 3,5 pół miliona kopii. Czy Wrath of The Lich King debiutujący 13 listopada powtórzy sukces starszej siostry? Wszystko okaże się już wkrótce. Blizzard zapewnia, że robi wszystko by w WoW-a grało się jeszcze przyjemniej, a rozgrywka był ciekawsza, bardziej dynamiczna i emocjonująca.
- Patrzę z satysfakcją na tak duże wsparcie ze strony graczy z całego świata dla World of Warcraft – mówi Mike Morhaime, jeden z założycieli Blizzarda. Dokładamy wszelkich starań, by na ten entuzjazm odpowiedzieć wysokiej jakości i wciąż ewoluującą rozgrywką.
Liczba graczy w WoW-a trudna jest tak naprawdę do określenia. Zdarzają się sytuacje że z jednego konta gra kilka osób lub dokładnie odwrotnie. Blizzard, publikując swe statystyki, podaje liczbę kont na które w ciągu ostatnich 3 miesięcy zalogowano się przynajmniej raz. Faktem jest jednak to, że miłość do wspólnej walki o przyszłość Azeroth łączy graczy z całego świata. Na oficjalnych serwerach WoW-a gra się od Argentyny przez Europę i Rosję, po Australię, Chiny i Hong Kong, a sama gra doczekała się ośmiu wersji językowych.


