News

Szykują się obniżki cen dostępu do internetu

Wkrótce rozpocznie się wojna cenowa pomiędzy Netią a Tele2. Stawka jest duża, chodzi bowiem o ponad 300 tys. klientów Telekomunikacji Polskiej S.A.

W II półroczu 2006 roku Telekomunikacja Polska zdobyła prawie 300 tys. nowych klientów, którzy podpisali z nią 2-letnie umowy. Właśnie ci klienci, których umowa kończy się w 2008 roku, będą mogli wybrać, czy pozostają w TP, czy szukają innego operatora. Taka ilość potencjalnych nabywców jest z pewnością warta wprowadzenia nowych ofert przez konkurencję.

Tele2 już zapowiada, że pod koniec wakacji wystartuje z nową kampanią, która ma na celu zwiększenie liczby klientów. To ważne, ponieważ dotychczasowe działania marketingowe firmy nie były zbyt skuteczne - zdobyła zaledwie 15 tys. klientów (dla porównania Netia przekonała do siebie 130 tys. klientów).

Także sama Netia, która wzbudziła wśród internautów sympatię zeszłoroczną promocją – rok internetu za darmo, nie zamierza się poddawać. Docelowo planuje obniżkę średnich miesięcznych opłat za internet do 44,26 zł w przypadku umowy na 24 miesiące i 32,7 zł w umowie na 36 miesięcy.

Pozostaje się tylko cieszyć, że ceny dostępu do internetu w Polsce zaczynają powoli zbliżać się do cen w Europie Zachodniej.

Zgłoś błąd