News

Nowa usługa - Miejsca Google

Nowa funkcja, którą zaprezentował na swoim blogu koncern z Mountain View, jest skierowana do firm. Ma umożliwić przedsiębiorcom łatwe zarządzanie informacjami pojawiającymi się na Mapach Google.

Usługa powstała poprzez udoskonalenie i rozbudowanie wprowadzonego we wrześniu ubiegłego roku Centrum Firm Lokalnych. Odtąd właściciele będą mogli przejąć kontrolę nad punktami na mapie, które odnoszą się do ich firmy. W efekcie pozwoli im to m.in. na określenie zasięgu działalności oraz zamieszczenie szczegółowych danych niezbędnych do kontaktu. Ponadto możliwe ma być również dołączanie do znaczników fotografii, które jeszcze wyraźniej zaprezentują przedsiębiorstwo.

Dodatkowym ułatwieniem ma być rozbudowany panel statystyk, który poinformuje o tym, jak często internauci wyszukiwali naszą firmę i jakich słów kluczowych używali do tego celu.

Koncern przygotował specjalny materiał filmowy, który ma przybliżyć nową usługę. Zamieszczamy go poniżej. 

Zgłoś błąd