News

Kolporter wkracza na rynek internetowy

Kolporter, jeden z największych dystrybutorów prasy w Polsce, postanowił uruchomić sklep internetowy kolporter.pl. Jego hasłem przewodnim ma być „Zawsze blisko Ciebie”

Aktualnie w ofercie sklepu internetowego znajduje się ponad 85 tysięcy książek, 68 tysięcy płyt, 6 tysięcy filmów oraz 2 tysiące gier.

Wyszukiwanie produktów w kolporter.pl ma być bardzo przyjazne.

– Nasi klienci mogą skorzystać z bardzo dobrego mechanizmu wyszukiwania produktów. Zastosowaliśmy rozwiązanie NetSprint eCommerce, które dało nam możliwość korzystania z inteligentnych metod przeszukiwania bazy produktów m.in. dzięki wykorzystaniu fleksji języka polskiego. Dzięki temu klienci mają możliwość szybkiego odnalezienia produktu odpowiadającego ich oczekiwaniom, a wyszukiwarka „podpowiada” im poprawne zadanie pytania – twierdzi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu Kolportera SA do spraw strategii i rozwoju e-biznesu.

Kolporter posiada własną firmę kurierską o nazwie Kolporter Express, która działa od kwietnia ubiegłego roku.

W pierwszej połowie roku mają zostać udostępnione pierwsze punkty odbioru w świecie rzeczywistym, docelowo ma ich być kilkaset. Jeszcze nie podjęto decyzji, czy ta usługa będzie płatna, ale zdaniem prezesa, Grzegorza Fibakiewicza, będzie na pewno tańsza dla klientów niż inne formy dostawy.

W planach wobec serwisu kolporter.pl jest między innymi wprowadzenie sprzedaży e-prasy, poszerzenie asortymentu.


Zgłoś błąd