News

300 tys. sztuk Guitar Hero: On Tour w tydzień

Koncern Activision ogłosił, że odsłona Guitar Hero na przenośną konsolę Dual Screen rozeszła się w liczbie 300 000 egzemplarzy w ciągu pierwszego tygodnia od pojawienia się na półkach sklepowych w Ameryce Północnej.

Jest to jeden z największych debiutów, jeśli chodzi o gry na handhelda Nintendo. Ponadto On Tour jest jednym z najchętniej kupowanych produktów stworzonych przez Activision. Ulokowała się w pierwszej piątce najbardziej pożądanych gier firmy na samym starcie, niezależnie od platformy. Według Mike'a Griffitha, prezesa i kierownika Activision Publishing, Inc., „Guitar Hero jest jednym z najbardziej dochodowych produktów przeznaczonych dla rozrywki”. Widać, że zarząd jest zadowolony z przychodów, jakie dostarcza seria GH.

Wersja na NDS-a ukazała się na razie na terenie Ameryki Północnej 22 czerwca. W Europie pojawić się ma już 18 lipca, zaś do Polski trafić ma dzięki dystrybutorowi LEM 23 lipca w cenie 249 zł.

Zgłoś błąd