News

Krótka relacja z konferencji e-nnovation

Największa, e-commerce'owa konferencja we wschodniej części Europy

Początek tygodnia upłynął nam pod znakiem handlu internetowego, bowiem od 10 do 11 października 2011 mieliśmy okazję uczestniczyć w poświęconej zagadnieniom e-commerce konferencji „e-nnovation – more than experience” odbywającej się w poznańskim hotelu IBB Andersia. Nasz portal wsparł medialnie to wydarzenie.

W dniach 10-11 października 2011 Poznań stał się e-commerce’ową stolicą Europy. W stolicy Wielkopolski spotkały się największe ikony branży biznesu internetowego z całego świata – dyrektorzy zarządzający największych marek, inwestorzy, właściciele sklepów internetowych oraz dostawcy technologii wspierających aktywność w sieci. Wydarzenie to, organizowane przez grupę Allegro, jest jednym z największych tego typu w Europie. Podczas konferencji poruszano tematy nowych trendów na rynkach internetowych oraz kierunków i barier rozwoju gospodarki elektronicznej. Sporo uwagi poświęcono także zastosowaniu rozwiązań mobilnych w sprzedaży czy marketingu, płatnościom online oraz wykorzystaniu darmowych ogłoszeń w sieci.

e-nnovation 2011

Jedna z sal wykładowych

E-nnovation po raz drugi przyciągnął największe firmy oraz nazwiska z branży e-biznesu. Dwudniowe spotkanie było idealną platformą do wymiany opinii i doświadczeń oraz okazją do poszerzenia swojej wiedzy na temat handlu internetowego. Do Poznania przyjechało w sumie około 800 osób. Z grona prelegentów, których w sumie było ponad 20., można wymienić znane w świecie nazwiska, jak Don Dodge – pracownik Google, odpowiedzialny za wspieranie i doradzanie developerom budującym aplikacje pod tę platformę; Jeff Taylor – założyciel największego serwisu rekrutacyjnego Monster.com, który prosperuje w 30 krajach czy Eric Ly – współtwórca serwisu LinkedIn, najpopularniejszego serwisu społecznościowego dla biznesu. Z polskich przedstawicieli należy wymienić takie nazwiska, jak Grzegorz Wójcik – dyrektor generalny Grupy Allegro, Jarosław Walczuk – wieloletni praktyk e-biznesu czy Kamil Brzeziński, który kieruje zespołem rozwijającym aplikacje mobilne w Grupie Allegro.

e-nnovation 2011

Oprawa audio-wizualna była na najwyższym poziomie

Program konferencji podzielony został na trzy sesje: Doświadczenie, Entuzjazm oraz Współpraca. Każda posiadała inny motyw przewodni, co pozwalało na dopasowanie tematyki wykładów do własnych oczekiwań. Istniała ponadto możliwość zmiany sesji, jeśli tematy poruszone na tej przez nas wybranej nie do końca nam odpowiadały. Podczas trwania ostatniej – o nazwie Współpraca – uczestnicy zebrani w kilkunastoosobowe grupy mieli okazję do intensywnych i owocnych dyskusji z ekspertami.

e-nnovation 2011

 Grzegorz Wójcik, CEO Grupy Allegro

Podczas wykładów poszczególnych prelegentów można było dowiedzieć się, jakie błędy można popełnić na drodze do sukcesu (Tara Hunt: „Dziesięć błędów, które popełniłam, więc Ty już nie musisz”) lub jak być odważnym i pewnie stawiać kroki nie tylko w biznesie (Jeff Taylor: „Moje sekrety na prowadzenie życia i przeżywanie biznesu: jak poprawić swoje życie zawodowe”). Jeden ze słuchaczy wzbogacił się nawet o 100 dolarów, korzystając z porad tego ostatniego. Interesujące i dobrze przygotowane przemówienie należało do Paula Papadimitriou, specjalisty od mediów internetowych i ich wpływu na komunikowanie marki. Doradzał on słuchaczom, jakie kroki należy poczynić, by odnieść sukces. A to tylko nieliczne z wykładów… Szczegółowa agenda znajduje się na stronie http://e-nnovation.pl/schedule/.

e-nnovation 2011

Po wykładach uczestnicy mogli zadawać pytania prelegentom

Strona: 1 2 Następna

Komentarze (0)

Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Co Ty myślisz na temat poruszony w powyższym tekście?

Jeśli zalogujesz się Twoje komentarze zostaną powiązane z Twoim kontem na forum. Nie będziesz musiał(a) podawać także kodu zabezpieczającego. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz zarejestrować się.
Zgłoś błąd