News

Sterowniki Catalyst 13.4 WHQL gotowe do pobrania

AMD długo kazało czekać właścicielom kart Radeon na kolejną, w pełni stabilną, certyfikowaną wersję sterowników Catalyst. Te pojawiły się wraz z premierą dwugłowego potwora Radeona HD 7990.

Nowe sterowniki oznaczone numerkiem 13.4 rozpoczynają oficjalną obsługę kart Radeon HD 7790 oraz HD 7990. Rozwiązują też masę problemów, które zostały zgłoszone "czerwonym" przez społeczność graczy korzystających z ich kart.

Radeon Catalyst

Wśród poprawek znajdziemy:

  • Wsparcie dla kilku nowych funkcji OpenGL 4.3.
  • Poprawienie problemów z wysokim opóźnieniem generowania klatek w grach Skyrim, Borderlands 2, Guild Wars 2, Tomb Raider oraz Hitman: Absolution.
  • Usunięcie migotania tekstur w aplikacjach korzystających z API DirectX 9.0c.
  • Rozwiązanie problemów widocznych przy aktywacji technologii TressFX w grze Tomb Raider w przypadku konfiguracji CrossFire i na pojedynczym GPU.
  • Poprawki graficzne zniszczonych tekstur obiektów w Call of Duty Black Ops 2.
  • Rozwiązanie problemów z jakością obrazu przy wymuszeniu antyaliasingu w AMD Catalyst Control Center w grze The Walking Dead: Survival Instinct.
  • Zwiększenie wydajności w Crysis 3 w przypadku konfiguracji CrossFire złożonej z trzech lub czterech układów graficznych.
  • Zwiększenie wydajności w trybie CrossFire w grze Deus Ex Human Revolution.
  • Poprawienie osiągów konfiguracji CF złożone z trzech lub czterech układów graficznych w benchmarku Unigine Heaven.
  • Rozwiązanie błędu podczas uruchamiania gry Hitman Absolution w rozdzielczości 1680x1050 pikseli i włączonym 8xAA.

Sterowniki przynoszą także aktualizacje profili technologii AMD Enduro. Dotyczy to gier Alien Colonial Marines, Bioshock Infinite, Crysis 3, GodMode, Grid 2, Hawken, Neverwinter, SimCity, Sniper Elite Nazi Zombie Army, The Walking Dead Survival Instinct, Tomb Raider oraz program Kaspersky Anti-virus.

Sterowniki można pobrać z oficjalnej strony AMD. Dodatkowo firma udostępniła także Catalyst 13.5 beta, który ma znacząco usprawnić działanie gier, w których bardzo widoczny jest microstuttering.

Zgłoś błąd