News

Reklama smartfonów Nokii z WP7 pochłonie 80 mln funtów

Kampania reklamowa poprzedzająca premierę urządzeń rozpocznie się już we wrześniu i będzie skierowana przede wszystkim do mieszkańców Ameryki Północnej i Europy.

O tak dużej kampanii reklamowej poinformował Marketing Magazine. Ma ona rozpocząć się tuż po wakacjach i potrwać około 6 miesięcy. W działania marketingowe zostaną zaangażowane między innymi takie firmy, jak: Wieden & Kennedy, Fallon czy R/GA.

Nokia na razie nie komentuje całej sprawy, tłumacząc, że dotyczy ona niezaprezentowanych jeszcze produktów. Nie trzeba być jednak znawcą, by zauważyć, że prowadzona z takim rozmachem kampania reklamowa będzie miała też na celu zmianę wizerunku całej firmy, która od jakiegoś czasu jest kojarzona z przestarzałym Symbianem.

Nokia z Windows Phone 7 (2)

Warto też wspomnieć o trudnej sytuacji platformy Windows Phone'a 7. Na odbywającej się w Los Angeles konferencji dla partnetów Microsoftu Steve Ballmer sam przyznał, że system ten nie radzi sobie najlepiej na rynku i - mimo upływającego czasu - nie dokonał żadnych postępów pod tym względem.

Zgłoś błąd