News

Interaktywny trailer Dying Light

Zapowiadana na początek przyszłego roku produkcja polskiego studia doczekała się właśnie nowego, 25-minutowego zwiastuna z rozgrywki. Co ciekawe, wideo jest interaktywne i pozwala nam wybrać, jak potoczą się losy ukazanej w nim postaci.

Dying Light już od początku zapowiedzi zdaje się być jednym z największych przedsięwzięć polskiego producenta, firmy Techland. Na promocję deweloper przeznaczył już naprawdę sporo funduszy, czego efekty możemy zobaczyć m.in. w publikowanych przez niego zwiastunach do mającego się pojawić na początku przyszłego roku tytułu. Nowy trailer nie jest pod tym względem wyjątkowy. Interaktywne wideo - jedno z nielicznych, publikowanych w takiej formie jako zapowiedzi dla gry komputerowej – naprawdę angażuje oglądającego, dając przedsmak tego, co czeka nas w czasie rozgrywki w Dying Light.

Dying Light

Nowy zwiastun skonstruowano tak, aby można go było oglądać nawet kilkadziesiąt razy i nigdy się nie nudzić. Film zawdzięcza to możliwościom wyboru z danych dwóch ścieżek, które zaoferował producent widzom trailera. Oznacza to, że oglądając tę zapowiedź, za każdym razem możemy wybrać zupełnie inną drogę, co przy przekraczającym 25 minut czasie trwania wideo daje naprawdę szerokie spektrum różnych ścieżek, obranych przez przedstawionego bohatera.


Warto zaznaczyć, że interaktywne funkcje filmu mogą być niedostępne na platformach mobilnych, o czym na jego początku ostrzegają sami twórcy gry. Mimo to zwiastun jest naprawdę dobry i z pewnością zaostrzy apetyt miłośników podobnych survival horrorów, którzy oczekują na nadejście tytułu już 27 stycznia 2015 roku.

Zgłoś błąd