News

Facebook wprowadza podział wydarzeń na publiczne i prywatne

Na Facebooku od dawna istnieje możliwość tworzenia wydarzeń. Jak się okazuje, w serwisie ta opcja traktowana jest dość poważnie, ponieważ przedsiębiorstwo podejmuje kroki, które wprowadzą jasny podział pomiędzy wydarzeniami publicznymi, a prywatnymi.

Imprezy publiczne będą posiadać teraz większe zdjęcie w nagłówku oraz przedstawią więcej informacji dotyczących lokalizacji czy artystów (wraz z odnośnikami do ich profilów). Natomiast posty staną się mniej widoczne. Facebook wprowadzi także różne sposoby na interakcję uczestników z wydarzeniem. Na przykład, obecnie jedyną możliwością na okazanie zainteresowania imprezą jest dołączenie do niej. Jest jednak wielu użytkowników, którzy na portalu potwierdzają chęć wzięcia udziału w wydarzeniu, a rzeczywiście wcale nie mają zamiaru w nim uczestniczyć ponieważ chcą po prostu być na bieżąco.

Facebook wydarzenia

Od teraz dostępne będą alternatywne możliwości takie jak śledzenie wydarzenia oraz opcja przypominania, co umożliwi bycie na bieżąco bez dołączania do wydarzenia. Zmiany dotyczą również wydarzeń ze statusem prywatnych. Pojawi się m.in. opcja upiększania zaproszeń na imprezę bez potrzeby przeszukiwania Google w celu znalezienia czegoś odpowiedniego – dostępnych będzie 36 motywów podzielonych na kategorie – np. wakacje, rodzinna impreza, podróż, jedzenie czy pory roku. Te trafią najpierw do użytkowników Androida, a następnie do korzystających z iOS. Na razie nie będą dostępne na Facebooku uruchamianym na komputerze.

Wydarzenia Facebook

Zgłoś błąd