Konrad Makowski nowym szefem marketingu w GG
Źródło: Materiał nadesłany do redakcji
Z początkiem stycznia Konrad Makowski objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Promocji pionu online w spółce GG Network.
Jako nowy dyrektor Makowski będzie odpowiedzialny za marketing produktów online w portfolio GG, czyli przede wszystkim komunikatora Gadu-Gadu, serwisów społecznościowych, portalu GG.pl oraz pozostałych produktów typowo sieciowych.
Konrad Makowski pracuje w branży od 10 lat i, jak podaje GG, może się pochwalić doświadczeniem zarówno w zakresie budowy, jak i realizacji strategii marketingowych ATL, BTL, PR, Internet. Natomiast przez ostatnie 3 lata był odpowiedzialny za działania promocyjne i marketingowe dla Media Point Group. Współpracował między innymi z takimi tytułami, jak: tygodnik Wprost, magazyn Machina, Film. Wcześniej natomiast pracował dla IDG, Hachette Filipacchi oraz Muratora. Jest również absolwentem Wyższej Szkoły Dziennikarstwa oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami na SGH.