Arcania: Gothic 4 z poślizgiem na PlayStation 3
Tegoroczny plan wydawniczy studia CD Projekt zostaje uszczuplony o kolejną ważną produkcję – Arcania: Gothic 4. Na szczęście absencja dotyczy tylko jednej z wersji czwartej odsłony cyklu wykreowanego przez firmę Piranha Bytes.
Studio JoWood, globalny wydawca Arcania: Gothic 4, oświadczyło dzisiaj, że tytuł ten zadebiutuje na konsolach PlayStation 3 w pierwszej połowie przyszłego roku. Trzeba przyznać, że jest to dość znacząca obsuwa, zresztą sam rzeczony termin premiery jest nad wyraz enigmatyczny. Powód zamieszania? Pomimo radykalnej zmiany daty debiutu nie podano konkretnej przyczyny. Kłopoty najprawdopodobniej są związane z bardziej złożonym procesem optymalizacji gier na sprzęt firmy Sony.
Należy od razu nadmienić, że edycje Arcania: Gothic 4 na komputery osobiste oraz konsole Xbox 360 pojawią się na półkach sklepowych zgodnie z planem (czyli 12 października, jeśli idzie o nadwiślański kraj). Choć mając na uwadze powyższą zmianę i wcześniejsze wydarzenia, i do tej daty premiery warto podchodzić z rezerwą...