
Zotac GeForce GTX 650 Ti AMP! Edition
Maleńki, wydajny, zbyt drogi – podejście drugie
Adrian Kotowski 24 października 2012, 21:27
Platforma testowa
Testy przeprowadzone zostały na następującej platformie:
Podzespół | Dostarczył | |
---|---|---|
Procesor | Intel Core i5 2500K ![]() |
![]() |
Chłodzenie | Zalman CNPS9900 MAX![]() |
![]() |
Płyta główna | ASRock P67 Extreme4![]() |
![]() |
Pamięć RAM | Goodram Pro 2x2 GB 2000 MHz ( GP2000D364L7/4GDC) ![]() |
![]() |
Dysk twardy | Samsung 103SJ![]() |
![]() |
Zasilacz | OCZ StealthXStream 2 700W![]() |
![]() |
Monitor | BenQ G2220HD![]() |
![]() |
Testy zostały wykonane w trzech najpopularniejszych rozdzielczościach: 1920x1080 w przypadku monitorów panoramicznych 16:9, 1680x1050 dla przekątnej obrazu 16:10 oraz 1280x1024 dla konstrukcji charakteryzujących się proporcją 5:4. W przypadku każdej z kart użyliśmy najnowszych sterowników z certyfikatem Microsoft WHCL. Jeśli w którymś wypadku będzie inaczej (np. sterowniki beta), zaznaczymy to w tekście. Dobrane ustawienia graficzne są najbardziej standardowymi i najmniej kłopotliwymi.
Procesor pracuje z częstotliwością 4,4 GHz (44 x 100 MHz), pamięci taktowane są zegarem 1600 MHz przy opóźnieniu CL8. System operacyjny Windows 7 Home Premium x64 zawiera wszystkie najnowsze oficjalne poprawki i aktualizacje. Każda z gier jest zaktualizowana do najnowszej dostępnej wersji. Jeśli jest gdzieś inaczej, to zostanie to zaznaczone w tekście.
Spis treści
- Zotac GeForce GTX 650 Ti AMP! Edition (wprowadzenie)
- Wygląd karty
- Platforma testowa
- Testy – programy syntetyczne
- Testy – Crysis Warhead i Crysis 2
- Testy – Aliens vs Predator i Metro 2033
- Testy – Battlefield Bad Company 2 i Battlefield 3
- Testy – Wiedźmin 2 i TES Skyrim
- Testy - Dirt 3 i Total War Shogun 2
- Podkręcanie
- Kultura pracy
- Podsumowanie