News

Tomb Raider

Lara jeszcze nigdy nie była taka piękna i... brudna

Królestwo zaginionej...

Konstrukcja gry bardzo mocno przypomina wydane w tamtym roku Far Cry 3. Główny wątek jest do ogrania w kilka dni, jednak przechodząc misje, możemy równocześnie chwytać się najróżniejszych wyzwań i zadań dodatkowych, które wydłużają ogólny czas rozgrywki. Podpalamy rozsiane na wyspie ołtarze, zbieramy skrzynki i najróżniejsze artefakty. Wszystkich znajdek jest na wyspie całe mnóstwo. W skrzyniach znajduje się amunicja, części do broni, zapasy, gdzieś indziej mamy do odkrycia starożytne monety, maski czy figurki, które możemy także dokładnie badać, aby przekonać się na przykład, że znaleziona przed chwilą maska nie pochodzi ze skarbca dynastii Wei, a ze współczesnej fabryki w Chinach. Możemy też odkrywać świątynie, do których dotarcie wymaga od nas często małpiej zręczności i nieco umysłowego kombinowania. W nagrodę za ukończenie takiego dodatkowego etapu możemy dostać jakiś cenny zabytek lub fragment nowej broni.

Tomb Raider 7

Każde konstruktywne działanie w grze skutkuje wzrostem punktów doświadczenia, które inwestujemy w umiejętności Lary. Zostały one podzielone na trzy kategorie, które ulepszają zdolności przetrwania w dżungli czy techniki walki. Zebrane zasoby możemy z kolei przeznaczyć na modernizację uzbrojenia. Możemy zmodyfikować łuk, pistolet, strzelbę, karabin lub czekan. Dostęp do nowych gadżetów dostajemy wraz z postępami w rozgrywce. Lepszy, silniejszy łuk może np. wbijać strzały w kamienne ściany, po których możemy się wspinać. To z kolei otwiera nam drogę do nowych obszarów wyspy i zadań pobocznych, a co za tym idzie, do kolejnych punktów i ulepszeń. Jak widzicie, Tomb Raider pod względem atrakcji oferuje naprawdę wiele.

Tomb Raider 2

Zgłoś błąd